Кафедра
реалізації ідей здров’язберігаючих технологій
Голова – Кірчук Н.А., вчитель початкових класів, вища
кваліфікаційна категорія, вчитель-методист. Кадрове
забезпечення навчального процесу У школі першого ступеня працює
колектив з досвідчених висококваліфікованих педагогів. Паспорт:
Кількість педагогів
|
Стаж роботи
|
Кваліфікаційна категорія
|
Звання
|
|
До 3 р.
|
До 20р.
|
Понад 20 р.
|
Вища
|
Перша
|
Друга
|
Спеціаліст
|
Старший
вчитель
|
Методист
|
9
|
-
|
1
|
8
|
7
|
1
|
-
|
1
|
5
|
2
|
Матеріальне
забезпечення навчального процесу У школі І-го ступеня навчається
168 учнів. Для проведення уроків та занять і відпочинку на ГПД у закладі
функціонує 8 класних кімнат та спальня для першокласників. Матеріально-технічна
база постійно змінюється відповідно до сучасних вимог, поповнюється новим
обладнанням, таблицями, демонстраційно-роздатковим матеріалом. Методичне
забезпечення навчального процесу Навчально-виховний процес у школі
І-го ступеня зорієнтований на формування у молодших школярів
здоров’язберігаючих компетентностей. Тому науково-методична проблема, над якою
розпочато роботу у 2012-13н.р. педагогами початкової школи звучить як: «Розвиток індивідуальних природних
здібностей і задатків кожної дитини через формування здоров’язберігаючої
компетентності учня». Здоров’я
дітей – соціальна цінність, невід’ємна частина суспільного багатства, а тому
мотивацію на здоровий спосіб життя розглядаємо як справу державної ваги,
глобальне завдання суспільства, школи, сім’ї, самої дитини. Педагоги
школи І-го ступеня беруть участь в дослідницько-експериментальній роботі з
теми: «Створення комфортного освітнього середовища для формування
здоров’язберігаючої компетентності учнів». Школа І-го
ступеня, як і вся школа вцілому, уже 2 роки працює в цьому напрямку в рамках
експериментальної програми. Щоб навчити дітей бути здоровими, педагоги
використовують найрізноманітніші форми і методи роботи (уроки, бесіди, ігри,
змагання, позакласні заходи, уроки здоров’я на екологічній стежці «Дивосвіт»
для учнів 1-4 класів, що пролягає територією школи і т.п.). У кожному класі
створені «Куточки здоров’я» з корисними порадами, цікавими
завданнями з пальчикової та зорової гімнастики. Вчитель-методист Ковтонюк І.Ю.
розробила методичний посібник щодо використання пальчикової гімнастики на
уроках в початковій школі. Окрім пальчикових вправ пропонує учням пальчиковий
театр, горіхотерапію, різноманітні хвилинки відпочинку, фізкультпаузи і п.т. Позакласна
робота На базі
школи І-го ступеня створена дитяча організація «Веселочка», яка «дружить» зі
школою «Здоров’я». Напрями роботи: • Народознавчий Шкільна світлиця – центр народознавчої роботи. Родинне
виховання – її основа. •
Художньо-естетичний Шкільний театр казки – наша гордість. Театралізована
діяльність дає вчителю невичерпні можливості для роботи зі словом. • Екологічний
Територією школи пролягає мала екологічна стежка для
молодших школярів, на зупинках якої учні вивчають дерева, кущі, лікарські
рослини.
|