Четвер, 19.12.2024, 02:22
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ ЛЗОШ №12

Меню сайту
Категорії розділу
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 89
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Каталог статей

Головна » Статті » Мої статті

Арт-техніка

НАША ТВОРЧІСТЬ. АРТ-ТЕХНІКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ

         Дитяча творчість у стінах школи – поняття багатогранне. Наша розповідь про арт-техніку, одну з технік, яка органічно вбудовується в навчальний процес і робить його цікавим, створює позитивну   емоційну атмосферу на уроці, знижує розумове навантаження учнів.

         В основі арт-техніки лежить творча діяльність, у першу чергу малювання, ліплення, робота з папером. Творчий розвиток являється не лише головним терапевтичним механізмом, саме він допомагає виховувати здорову особистість. При допомозі арт-техніки  дитина має можливість виразити свої переживання, почуття, показати своє ставлення до якоїсь події чи проблеми. Окрім того, творча діяльність допомагає зняти напруження, сприяє підвищенню дитячої самооцінки, впевненості у власних силах та взагалі розвиває творчі здібності. Основне завдання технік не в тому, щоб навчити дітей малювати. Головна мета – це духовний розвиток, самопізнання людини через творчість та покращення адаптації школярів. Творчі здібності вчитель розвиває на уроках праці та малювання, адже сьогодні викладання цих предметів базується саме на таких методиках арт-техніки.

         Наприклад, вихованці вчителя Зеленюк В. В. досконало володіють  технікою виготовлення виробів з пап’є-маше. Учні 3-х класів ( вч. Кірчук Н. А. та Мосійчук С. Л. ) освоїли досить складну техніку роботи з паперо у стилі « квілінг».

         З величезним захопленням учні 3-А класу складали казку « Чому руду Лиску всі сонечком називали». А яку фантазію проявили діти, ілюструючи свою роботу! Як майстерно оформили саморобну книжечку    узорами і орнаментом паперовим « квілінгом». Результат – І місце у міському конкурсі      « Придумай казку за бубликів в’язку».

         Коли діти у прямому розумінні « творять» свої роботи, помітно, як знімається напруга. Похвала вчителя і захоплення однокласників підвищує дитячу самооцінку, додає впевненості у власних силах і взагалі розвиває творчі здібності та вносить позитивні ноти у шкільне дитяче життя.

Категорія: Мої статті | Додав: school (30.08.2013)
Переглядів: 1215 | Коментарі: 4 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
Ім`я *:
Email *:
Код *:
Пошук
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2024