НАША ТВОРЧІСТЬ. АРТ-ТЕХНІКА У ПОЧАТКОВІЙ ШКОЛІ
Дитяча
творчість у стінах школи – поняття багатогранне. Наша розповідь про
арт-техніку, одну з технік, яка органічно вбудовується в навчальний процес і
робить його цікавим, створює позитивну
емоційну атмосферу на уроці, знижує розумове навантаження учнів.
В основі
арт-техніки лежить творча діяльність, у першу чергу малювання, ліплення, робота
з папером. Творчий розвиток являється не лише головним терапевтичним
механізмом, саме він допомагає виховувати здорову особистість. При допомозі
арт-техніки дитина має можливість
виразити свої переживання, почуття, показати своє ставлення до якоїсь події чи
проблеми. Окрім того, творча діяльність допомагає зняти напруження, сприяє
підвищенню дитячої самооцінки, впевненості у власних силах та взагалі розвиває
творчі здібності. Основне завдання технік не в тому, щоб навчити дітей
малювати. Головна мета – це духовний розвиток, самопізнання людини через
творчість та покращення адаптації школярів. Творчі здібності вчитель розвиває
на уроках праці та малювання, адже сьогодні викладання цих предметів базується
саме на таких методиках арт-техніки.
Наприклад,
вихованці вчителя Зеленюк В. В. досконало володіють технікою виготовлення виробів з пап’є-маше.
Учні 3-х класів ( вч. Кірчук Н. А. та Мосійчук С. Л. ) освоїли досить складну
техніку роботи з паперо у стилі « квілінг».
З
величезним захопленням учні 3-А класу складали казку « Чому руду Лиску всі
сонечком називали». А яку фантазію проявили діти, ілюструючи свою роботу! Як
майстерно оформили саморобну книжечку
узорами і орнаментом паперовим « квілінгом». Результат – І місце у
міському конкурсі « Придумай казку
за бубликів в’язку».
Коли діти у
прямому розумінні « творять» свої роботи, помітно, як знімається напруга.
Похвала вчителя і захоплення однокласників підвищує дитячу самооцінку, додає
впевненості у власних силах і взагалі розвиває творчі здібності та вносить
позитивні ноти у шкільне дитяче життя.
|