Науково-методична проблема МО вчителів предметів суспільно-гуманітарного циклу
Диференціювання навчально-виховного процесу для розкриття особистості кожного учня, його здібностей і талантів, створення оптимальних умов для розвитку та саморозвитку школярів, спрямованих на поліпшення розумових та фізичних можливостей, оволодіння знаннями з основ наук
Проблема школи
Самореалізація творчої особистості через створення комфортного здоров'я збережувального середовища
Структура методичної роботи
Мета: Координація науково-методичної та організаційної роботи класних керівників.
Проблема: Впровадження прогресивних педагогічних концепцій, оптимальних форм та методів організації виховної роботи з учнями для забезпечення комфортного здоров’язберігаючого середовища.
Завдання:
1. Підвищення теоретичного, науково-методичного рівня підготовки класних керівників з питань психології та педагогіки.
2. Озброєння класних керівників сучасними виховними технологіями та знаннями сучасних форм і методів роботи.
3. Впровадження програми «Основні орієнтири виховання».
4. Координування планування, організації та педагогічного аналізу виховних заходів класних колективів.
5. Вивчення, узагальнення та використання передового педагогічного досвіду. Сприяння становленню та розвитку системи виховної роботи.
6. Організація діяльності класних керівників по другому етапу дослідно-експериментальної роботи «Створення комфортного освітнього середовища для формування здоров’язберігачої компетентності учнів».
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Банк даних учителів методичного об'єднання суспільно-гуманітарного циклу на 2016-2017 н.р.
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові |
Дата народження |
Спеціальність за дипломом |
Стаж |
В яких класах викладає |
Рік останньої атестації |
Рік проход-ження чергової атестації |
Категорія, звання |
Удосконалення педмайстерності |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1. |
Сахарук Світлана Миколаївна |
04.09.1968 р. |
учитель української мови і літератури |
26 |
6-А, 6-Б, 9-А |
2015 р. |
2020 р. |
вища, старший учитель |
член шкільного методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
2. |
Тарасюк Тамара Олександрівна |
25.02.1960 р. |
учитель української мови і літератури |
35 |
8, 9-Б, 10 |
2015 р. |
2020 р. |
вища, старший учитель |
член шкільного методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
3. |
Чорна |
28.12.1966 р. |
учитель української мови і літератури |
28 |
7-Б |
2011 р. |
2016 р. |
вища, вчитель- методист |
член шкільного методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
4. |
Шклярук Галина Олексіївна |
29.09.1961р. |
учитель української мови і літератури |
30 |
5-А, 11 |
2012 р. |
2017 р. |
вища, старший учитель |
голова шкільного методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
5. |
Марчук |
30.07.2080р. |
учитель української мови і літератури |
7 |
5-Б, 7А |
2015 р. |
2020 р. |
I, старший учитель |
член шкільного методоб’єднання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
6 |
Дідух |
06.12.1963 р. |
учитель російської мови і літератури; учитель української мови і літератури |
29 |
5-А, 5-Б, 6-А, 6-Б, 8, 11 |
2014 р. |
2019 р. |
вища, |
член шкільного методоб’єд-нання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
7 |
Подстригач Ольга Євгенівна |
04.09.1958р. |
учитель російської мови і літератури |
36 |
7-А, 7-Б, 9-А, 9-Б, 10 |
2012 р. |
2017 р. |
вища, вчитель- методист |
член шкільного методоб’єд-нання учителів суспільно-гуманітарного циклу |
ПЛАНУВАННЯ РОБОТИ МЕТОДИЧНОГО ОБ’ЄДНАННЯ
___________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Т Е М А Т И К А
засідань методичного об’єднання
вчителів суспільно–гуманітарного циклу
І ЗАСІДАННЯ (серпень)
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма |
Відповідальні |
1. |
Про виконання плану роботи за мину-лий навчальний рік та обговорення плану роботи ШМО на поточний навчальний рік. |
Звіти, обговорення |
Шклярук Г.О., учителі |
2. |
Про хід виконання плану роботи |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
3. |
Аналіз навчальних програм, підруч-ників на 2016-2017 навчальний рік |
Доопрацювання |
Члени м/о |
4. |
Опрацювання інструктивно-методич-них матеріалів. |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
5. |
Забезпечення навчально-виховного процесу в навчальному закладі. |
Комплектування методичної папки |
Учителі |
6. |
Готовність кабінетів до роботи у новому навчальному році. |
Аналіз результатів перевірки адміністра-цією та профспілко-вим комітетом |
Тарасюк Т.О., |
7. |
Розподіл доручень між членами ШМО та завдання |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
8. |
Розгляд та затвердження календар-ного планування індивідуальних, факультативних занять та курсів за вибором |
Обговорення |
Члени МО |
ІІ ЗАСІДАННЯ (жовтень)
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма |
Відповідальні |
1. |
Використання здоров’язбережувальних технологій на уроках зарубіжної літератури |
Доповідь |
Подстригач О. Є. |
2. |
Цільове відвідування та обговорення уроку у 11 класі |
Аналіз уроку |
Дідух Л. П. |
3. |
Підготовка до проведення І туру предметних олімпіад |
Складання завдань |
Учителі |
4. |
Огляд новинок методичної, психо-лого – педагогічної та навчально-популярної літератури. |
Повідомлення, бібліографічний огляд |
Лінник С.С. |
5. |
Завдання членам ШМО. |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
ІІІ ЗАСІДАННЯ (січень)
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма |
Відповідальні |
|
Проблемне навчання як основний засіб активізації навчально-пізнавальної діяльності учнів |
Доповідь |
Шклярук Г. О. |
|
Звіт учителів-предметників про застосування системи проблемних завдань різного рівня складності у процесі викладання предметів суспільно-гуманітарного циклу |
Звіт, обговорення |
Учителі |
|
Цільове відвідування уроків у 5-А та 5-Б класах |
Аналіз відвіданих занять |
Шклярук Г. О., |
|
Аналіз результативності навчання учнів за І семестр. Шляхи поліп-шення роботи вчителів методичного об’єднання з питань підвищення ефективності в набутті учнями міц-них знань, вмінь, навичок |
Звіт вчителів- предметників |
Учителі |
|
Підсумки участі в міських конкурсах, турнірах та інших змаганнях |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
|
Завдання членам ШМО. |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
IV ЗАСІДАННЯ (березень)
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма |
Відповідальні |
1. |
Створення та забезпечення умов, що сприяють збереженню і зміцненню фізичного і психічного здоров’я учнів на уроках історії і права |
Доповідь |
Шабаліна А. І. |
2. |
Цільове відвідування уроку у 6-А класі. |
Аналіз уроку |
Лащук Ю. А. |
3. |
Бібліографічний огляд методичної літератури |
Інформування |
Лінник С.С. |
4. |
Організація повторення на уроках |
Рекомендації |
Шклярук Г.О., Тарасюк Т.О., Шабаліна А.І., Сахарук С.М. |
5. |
Про підготовку до Державної підсум-кової атестації в 9-х класах та до ЗНО в 11-му класі |
Обговорення, склада-ння завдань для зат-вердження |
Шклярук Г. О., Шабаліна А. І., Сахарук С. М., Тарасюк Т. О. |
6. |
Підготовка матеріалів до тижня науки |
Матеріали, напрацьо-вані протягом поточ-ного року |
Учителі |
7. |
Завдання членам ШМО. |
Інформування |
Шклярук Г.О. |
V ЗАСІДАННЯ (червень)
№ з/п |
Зміст роботи |
Форма |
Відповідальні |
1. |
Реалізація форм, методів та засобів навчально-виховного процесу в роботі над індивідуальною науково-методичною проблемою |
Доповідь |
Шклярук Г.О. |
2. |
Дискусія «Як педагогічно підтримати дитину» |
Виступи |
Учителі |
3. |
Аналіз роботи за рік та перспективне планування роботи ШМО |
Анкетування, аналіз |
Шклярук Г.О |
4. |
Виконання програм з предметів |
Звіт учителів |
Учителі |
5. |
Самоаналіз роботи учителів-предмет-ників |
Звіт, обговорення |
Учителі |
6. |
Підсумки роботи ШМО в поточному навчальному році |
Звіт |
Шклярук Г.О. |
Організація самоосвіти вчителів
№ |
Прізвище Ім’я По батькові вчителя |
Спеціальність |
Стаж роботи |
Тема самоосвіти, проблема, над якою працює вчитель |
Форма представлення |
1. |
Сахарук Світлана Миколаївна |
учитель української мови і літератури |
26 |
Розвиток критичного мислення на уроках української мови та літератури. |
Урок |
2. |
Тарасюк Тамара Олександрівна |
учитель української мови і літератури |
35 |
Використання інтерактивних технологій на уроках української мови та літератури . |
Комп’ютерна презентація |
3. |
Чорна |
учитель української мови і літератури |
28 |
Формування інтелектуальної та креативної компетентностей як засіб розвитку пізнавального інтересу до предметів. |
Урок |
4. |
Шклярук Галина Олексіївна |
учитель української мови і літератури |
30 |
Розвиток пізнавальних інтересів учнів на уроках української мови та літератури шляхом використання інноваційних методів роботи. |
Позакласний захід |
5. |
Марчук |
учитель української мови і літератури |
7 |
Формування духовного світу учнів, цілісних світоглядних умінь, загальнолюдських ціннісних орієнтирів на уроках української мови. |
Урок
|
6. |
Дідух |
учитель зарубіжної літератури |
29 |
Особистісно -орієнтований підхід як умова самореалізації та самовизначення школярів на основі використання мультимедійних технологій та інтерактивних методів і прийомів роботи. |
Комп’ютерна презентація |
7. |
Подстригач Ольга Євгенівна |
учитель зарубіжної літератури |
36 |
Принципи і прийоми проведення компаративного аналізу творів зарубіжної літератури. |
Виступ |
8. |
Шабаліна Алла Іванівна |
учитель історії та правознавства |
25 |
Використання інтерактивних методик на уроках історії та правознавства. |
Комп’ютерна презентація |
9. |
Лащук Юлія Анатоліївна |
учитель історії |
1 |
Використання інтерактивних методик на уроках історії. |
Урок |
Турнір з історії "Народ мій був, є, завжди буде"
Літературно-музична композиція "О мово рідна, скарбе мій".
Виховний захід "Дорога до Шевченка"