Субота, 05.07.2025, 00:59
Вітаю Вас Гість | RSS

КЗ ЛЗОШ №12

Меню сайту
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 89
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

Програма "Формування соціально-психологічної компетентності"

 

Програма
дослідно-експериментальної роботи за темою 
«Формування соціально-психологічної компетентності  учнів
в умовах Школи сприяння здоров’ю»

Строки виконання:  вересень 2016 р. – червень 2021р.

 

№ з/п

Зміст роботи

Дата виконання

Кінцевий результат

І етап (діагностико-концептуальний) – травень 2016 р. – червень 2017 р.

  1.  

Визначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи.

Вересень    

Наукове обґрунтування, визначення проблем та основних напрямів дослідно-експериментальної роботи

  1.  

Створення ініціативної групи з питань організації дослідно-експериментальної роботи.

Вересень   

План роботи ініціативної групи.

  1.  

Вивчення та аналіз науково-методичної літератури та педагогічного досвіду з теми дослідження.

Вересень – травень

База даних з теми дослідження

 

  1.  

Налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють супровід дослідно-експериментальної роботи.

Вересень

Угоди про науково-методичне співробітництво.

  1.  

Вивчення нормативно-правового забезпечення експерименту.

Вересень

Перелік документів.

  1.  

Прогностичний аналіз кадрових, організаційно-педагогічних, науково-методичних, інформаційних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов для реалізації завдань експерименту.

 

Вересень – жовтень

Банк даних з проблеми дослідно-експериментальної роботи.

Аналітичні матеріали, внесення змін до планування діяльності навчального закладу в умовах експерименту.

  1.  

Розробка документів  експерименту:

а) підготовка заявки та програми дослідно-експериментальної роботи.

б) планування дослідно-експериментальної роботи в школі;

в)проведення педагогічної ради за темою «Зміст діяльності педагогічного колективу щодо  здійснення превентивного виховання учнів в умовах здоров’язбережувального

навчально-виховного простору».

Вересень

Заявка та програма дослідно-експериментальної роботи;

перспективні плани дослідно-експериментальної діяльності суб’єктів експерименту;

рішення педагогічної ради.

  1.  

Складання кошторису витрат для забезпечення реалізації програми дослідно-експериментальної роботи.

Вересень

Наказ директора школи, кошторис.

 

  1.  

Формування творчих груп

Вересень

Список членів твор-чих груп дослідно-експериментальної роботи.

  1.  

Розробка змісту та методики константувального експерименту

Вересень

Програма І етапу.

  1.  

Проведення вхідного діагностування «Рівень готовності учасників навчально-виховного процесу до участі в експерименті».

 

Жовтень

Діагностичний інструментарій, результати дослідження, база даних.

  1.  

Розробка алгоритму методичної роботи навчального закладу в умовах дослідно-експериментальної роботи.

Жовтень – листопад

Структурно-змістова модель методичної роботи навчального закладу в умовах експерименту.

  1.  

Розробка теоретичної моделі соціально-психологічної компетентності учнів.

Листопад – лютий

Теоретична модель  соціально-психологічної компетентності учнів.

  1.  

Розробка теоретичної моделі співпраці «сім’я – школа – громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів.

 

Листопад – лютий

Теоретична модель   співпраці «сім’я – школа – громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів.

  1.  

Розробка теоретичної моделі превентивного виховання  Школи сприяння здоров’ю.

 

Листопад – лютий

Теоретична модель превентивного виховання  Школи сприяння здоров’ю.    

  1.  

Визначення критеріїв та показників сформованості соціально-психологічної компетентності учнів як очікуваного результату діяльності Школи сприяння здоров’ю.

Лютий – квітень

Діагностичний інструментарій.

  1.  

Розробка плану реалізації дослідно-експериментальної роботи другого етапу.

 

Травень  

Програма ІІ етапу.

  1.  

Підведення підсумків діагностично-концептуального етапу експериментального дослідження.

 

 

 

 

 

 

 

 

Червень

Звіт.

ІІ етап (формувальний) – вересень 2017 р. – червень 2020 р

  1.  

Впровадження інноваційної моделі загальноосвітнього навчального закладу.

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Модель Школи сприяння здоров’ю.

Методичні рекомендації.

  1.  

Розробка та апробація моделі формування соціально-психологічної  компетентності  учнів в умовах Школи сприяння здоров’ю.

 

Жовтень – грудень

Модель формування соціально-психологічних  компетеностей  учнів в умовах Школи сприяння здоров’ю.

 

  1.  

Розробка творчих програм, соціальних проектів, які спрямовані на формування життєвих навичок.

 

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Творчі програми, соціальні проекти.

  1.  

Розробка та впровадження моделі здорового способу життя вчителів, як приклад для учнів, їх батьків (превентивний підхід до виховання).

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Модель здорового способу життя вчителів.

  1.  

Включення батьків у спільну освітню та управлінську діяльність загальноосвітнього навчального закладу в умовах експерименту.

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

План роботи Батьківського університету.

Сценарії батьківських зборів із  залученням представників правоохоронних органів, соціальних служб, служби у справах дітей.

  1.  

Оновлення змісту, форм і методів роботи з учнями з урахуванням їхніх потреб й інтересів; упровадження  інноваційних виховних технологій, в т.ч. превентивних, технологій формування соціальної ініціативності учнів, умінь командної роботи, забезпечення їхнього права на участь у житті суспільства.

 

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Впровадження  профілактичних програм, в основу яких покладено розвиток життєвих навичок:

Рівний рівному; 

Корисні навички; 

Захисти себе від ВІЛ.

  1.  

Забезпечення якісного медико-психологічного та соціально-педагогічного супроводу процесу розвитку школярів шляхом покращення функціонування соціально-психологічної служби школи.

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Плани роботи.

  1.  

Організація профілактичної роботи щодо шкідливих звичок. 

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Розробки тематичних

лекцій щодо профілактики шкідливих звичок; практичних занять; психологічних тренінгів.

Плани проведення лекцій та тренінгів.

  1.  

Активізація діяльності Міністерства здоров’я та ради старостату учнівського самоврядування школи.

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

План роботи.

Участь у акціях здоров’язберігаючого змісту.

Оформлення рубрики «Здоров’я» шкільної газети.

  1.  

Проведення постійно діючого семінару-практикуму з питань дослідно-експериментальної роботи.

Травень

Поширення педагогічного досвіду за темою дослідно-експериментальної роботи.

Збірник матеріалів семінару, публікації  у фахових виданнях.

  1.  

Моніторинг ефективності інноваційної моделі загальноосвітнього навчального закладу.

Внесення коректив в інноваційну модель загальноосвітнього навчального закладу.

Жовтень 2017 р. –  вересень 2020 р.

Аналіз результатів моніторингу, висновки, рекомендації, база даних.

Скорегована інноваційна модель загальноосвітнього навчального закладу.

  1.  

Підведення підсумків розвивально-формувального етапу дослідження.

Червень

Звіт

  1.  

Розробка плану реалізації дослідно-експериментальної роботи третього етапу.

 

Червень

Програма ІІІ етапу.

IІІ  етап (узагальнювальний) – вересень 2020 р. – червень 2021 р.

  1.  

Порівняння результатів діагностико-концептуального і результативно-узагальнюючого етапів експерименту. Визначення співвідношення мети і завдань із результатами експерименту.

 

Вересень

Аналітичні висновки про результативність діяльності суб'єктів експерименту.

  1.  

Популяризація результатів експерименту, видання друкованої продукції за темою дослідно-експериментальної роботи.

Жовтень – червень

Розробка та видання відповідних програм, посібників, методичних рекомендацій за темою дослідження.

  1.  

Поширення досвіду дослідно-експериментальної роботи з означеної проблеми через публікації у пресі.

Жовтень – червень

Статті у науково-педагогічних виданнях, електронних журналах тощо.

  1.  

Поширення педагогічного досвіду з проблеми експерименту.

 

 

 

Січень – травень

Матеріали семінарів, видання інформаційних бюлетенів, методичні рекомендації, майстер-класи, підсумкові засідання творчих груп,

  1.  

Проведення шкільної науково-практичної конференції.

Травень

Матеріали та рекомендації конференції, збірка статей за результатами експерименту.

  1.  

Підготовка наукового звіту про підсумки проведення дослідно-експериментальної роботи за темою дослідження.

 

Травень

Науковий звіт, додатки до наукового звіту (науково-методичне та програмне забезпечення експерименту).

Пошук
Календар
«  Липень 2025  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
Архів записів
Друзі сайту

Copyright MyCorp © 2025