Програма І етапу
дослідно-експериментальної роботи за темою
«Формування соціально-психологічної компетентності учнів в умовах Школи сприяння здоров’ю»
Строки виконання: вересень 2016 р. – вересень 2017 р.
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата виконання |
Кінцевий результат |
І. Діагностико-концептуальний етап (вересень 2016 р. – вересень 2017 р.) |
|||
|
Визначення та наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Наукове обґрунтування, визначення проблем та основних напрямів дослідно-експериментальної роботи |
|
Створення ініціативної групи з питань організації дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
План роботи ініціативної групи. |
|
Вивчення та аналіз науково-методичної літератури та педагогічного досвіду з теми дослідження. |
Вересень – травень |
База даних з теми дослідження
|
|
Налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють супровід дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Угоди про науково-методичне співробітництво. |
|
Вивчення нормативно-правового забезпечення експерименту. |
Вересень |
Перелік документів. |
|
Прогностичний аналіз кадрових, організаційно-педагогічних, науково-методичних, інформаційних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов для реалізації завдань експерименту.
|
Вересень – жовтень |
Банк даних з проблеми дослідно-експериментальної роботи. Аналітичні матеріали, внесення змін до планування діяльності навчального закладу в умовах експерименту. |
|
Розробка документів експерименту: а) підготовка заявки та програми дослідно-експериментальної роботи. б) планування дослідно-експериментальної роботи в школі; в)проведення педагогічної ради за темою «Зміст діяльності педагогічного колективу щодо здійснення превентивного виховання учнів в умовах здоров’язбережувального навчально-виховного простору». |
Вересень |
Заявка та програма дослідно-експериментальної роботи; перспективні плани дослідно-експериментальної діяльності суб’єктів експерименту; рішення педагогічної ради. |
|
Складання кошторису витрат для забезпечення реалізації програми дослідно-експериментальної роботи.
|
Вересень |
Наказ директора школи, кошторис.
|
|
Формування Науково-методичної ради |
Вересень |
Список членів Науково-методичної ради дослідно-експериментальної роботи. |
|
Розробка змісту та методики константувального експерименту |
Вересень |
Програма І етапу. |
|
Проведення вхідного діагностування «Рівень готовності учасників навчально-виховного процесу до участі в експерименті».
|
Жовтень |
Діагностичний інструментарій, результати дослідження, база даних. |
|
Розробка алгоритму методичної роботи навчального закладу в умовах дослідно-експериментальної роботи. |
Жовтень – листопад |
Структурно-змістова модель методичної роботи навчального закладу в умовах експерименту. |
|
Розробка теоретичної моделі соціально-психологічної компетентності учнів. |
Листопад – лютий |
Теоретична модель соціально-психологічної компетентності учнів. |
|
Розробка теоретичної моделі співпраці «сім’я – школа – громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів.
|
Листопад – лютий |
Теоретична модель співпраці «сім’я – школа – громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів. |
|
Розробка теоретичної моделі превентивного виховання Школи сприяння здоров’ю.
|
Листопад – лютий |
Теоретична модель превентивного виховання Школи сприяння здоров’ю. |
|
Визначення критеріїв та показників сформованості соціально-психологічної компетентності учнів як очікуваного результату діяльності Школи сприяння здоров’ю. |
Лютий – квітень |
Діагностичний інструментарій. |
|
Розробка плану реалізації дослідно-експериментальної роботи другого етапу.
|
Серпень – вересень |
Програма ІІ етапу. |
|
Підведення підсумків діагностично-концептуального етапу експериментального дослідження. |
Травень |
Звіт. |