План реалізації І етапу
дослідно-експериментальної роботи за темою
«Формування соціально-психологічної компетентності учнів в умовах Школи сприяння здоров’ю»
№ з/п |
Зміст роботи |
Дата виконання |
Кінцевий результат |
|
Наукове обґрунтування теми, мети та завдань дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Наукове обґрунтував-ння, визначення проб-лем та основних нап-рямів дослідно-експе-риментальної роботи |
|
Створення творчої групи з питань організації дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Напрацювання творчої групи. |
|
Вивчення та аналіз науково-методичної літератури та педагогічного досвіду з теми дослідження. |
Вересень – травень |
База даних з теми дослідження
|
|
Налагодження спільної діяльності з установами, які здійснюють супровід дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Угоди про науково-методичне співробітництво. |
|
Вивчення нормативно-правового забезпечення експерименту. |
Вересень |
Перелік документів. |
|
Прогностичний аналіз кадрових, організаційно-педагогічних, науково-методичних, інформаційних, матеріально-технічних, фінансово-економічних умов для реалізації завдань експерименту.
|
Вересень – жовтень |
Банк даних з пробле-ми дослідно-експери-ментальної роботи. Аналітичні матеріали, внесення змін до планування діяльності навчального закладу в умовах експерименту. |
|
Проведення педагогічної ради за темою «Зміст діяльності педагогічного колективу щодо здійснення превентивного вихов-ання учнів в умовах здоров’язбережуваль-ного навчально-виховного простору». Засідання НМР школи |
Вересень |
Рішення педагогічної ради, науково – методичної ради |
|
Використання додаткових годин для забезпечення реалізації програми дослідно-експериментальної роботи. |
Вересень |
Наказ директора школи.
|
|
Формування творчих груп з реалізації теми експерименту: вчителів початкових класів, класні керівники 5-11 класів |
Вересень |
Список членів творчих груп. |
|
Розробка змісту та методики константувального експерименту
|
Вересень |
Програма І етапу. |
|
Проведення вхідного діагностування «Рівень готовності учасників навчально-виховного процесу до участі в експерименті». |
Жовтень |
Діагностичний ін.-струментарій, резуль-тати дослідження, база даних. |
|
Засідання творчої групи тренінг «Інноваційна форма роботи вчителя» |
Жовтень |
Матеріали |
|
Розробка алгоритму методичної роботи навчального закладу в умовах дослідно-експериментальної роботи. |
Жовтень – листопад |
Структурно-змістова модель методичної роботи навчального закладу в умовах експерименту. |
|
Засідання творчої групи з реалізації проекту МІКСІКЕ в Україні |
Листопад |
Реєстрація учасників школи |
|
Розробка теоретичної моделі соціально-психологічної компетентності учнів. |
Листопад – лютий |
Теоретична модель соціально-психологіч-ної компетентності учнів. |
|
Розробка теоретичної моделі співпраці «сім’я – школа – громадськість» у контексті валеологічної освіти та виховання школярів.
|
Листопад – лютий |
Теоретична модель співпраці «сім’я- шко-ла – громадськість» у контексті валеологіч-ної освіти та вихован-ня школярів. |
|
Розробка теоретичної моделі превентивного виховання Школи сприяння здоров’ю.
|
Листопад – лютий |
Теоретична модель превентивного вихо-вання Школи сприян-ня здоров’ю. |
|
Засідання творчої групи тренінг «Особиста гідність. Безпека життя. Громадянська позиція». |
Січень |
Матеріали. |
|
Визначення критеріїв та показників сформованості соціально-психологічної компетентності учнів як очікуваного результату діяльності Школи сприяння здоров’ю. |
Лютий – квітень |
Діагностичний інструментарій. |
|
Засідання творчої групи. |
Березень |
Матеріали. |
|
Розробка плану реалізації дослідно-експериментальної роботи другого етапу.
|
Серпень – вересень |
Програма ІІ етапу. |
|
Засідання творчої групи. |
Червень |
Матеріали. |
|
Підведення підсумків діагностично-концептуального етапу експериментального дослідження. |
Травень |
Звіт.
|